2018年1月28日 星期日

遇上最好才開始用我第一部洗面機 @ NU Skin ageLOC® LumiSpa 美容儀

想有好的肌膚要用質素好的護膚品,但用護膚品之前首先都係要把面洗乾淨,毛孔潔淨先能夠吸收護膚品的成份呢。大家都知人要做運動先健康,其實肌膚都一樣,所以洗面時如果多按摩,肌膚就好似做運動一樣,肌膚得到充足的運動就會變得更健康更亮麗。
要洗面洗得乾淨,使用洗面機當然比就咁用洗面膏好,但洗面機出左好多年,我一直都無用,除左因為我比較懶之外,主要因為我多數沖涼時間洗面,而市面上好多洗面機都唔防水,同埋聽人講大部份洗面機都以刷毛刷頭為主,用得耐會難以保持乾爽,較容易滋生細菌,而且毛刷刷頭雖然可以有助清除毛孔淺層油脂,但就未能達至深層清潔,甚至去除肌膚老化形成的表層老廢角質時,仲有可能會傷及皮膚,令肌膚顯得粗糙及黯淡添。
所以今次好開心可以體驗ageLOC® LumiSpa 美容儀,一次有齊煥膚及淨化的雙重功效,就算長期使用,肌膚只會更透、更嫩、更盈潤。佢柔軟、溫和及含有銀離子的抗菌醫學級矽膠導頭,可以有效清潔肌膚。備有基礎型和強效型兩種導頭選擇,適合不同肌膚性質及需要而選擇合適自己的導頭。
 LumiSpa 美容儀其實用法勁簡單,但包裝盒內都會附有中、英文說明書,一定唔會唔識用。
我最鐘意佢有防水功能,因為我習慣洗面之後沖埋涼。如果美容儀唔防水的話就會好易整壞。而 LumiSpa 機身有防水設計,就算沖涼時放喺浴室都唔怕啦。
用之前先將 LumiSpa 充電,充電時開關制會不停閃動,但當充滿電後燈會變成長期亮著,即代表己經充滿電可以隨時使用了。
使用 LumiSpa 仲可以配合ageLOC®-LumiSpa淨膚露一齊用,淨膚露含ageLOC®抗衰老精華成分,令肌膚更柔軟更有光澤。用後即刻感受肌膚更柔軟、更柔滑。持續使用肌膚更顯年輕之餘,仲愈嚟愈有光澤添。
早晚各一次,用時取適量嘅淨膚露均勻塗上面部,再以美容儀輕輕按摩面部,其預先設計的獨特旋轉頻率, 讓護膚導頭在精準的速度中反向旋轉。 
 LumiSpa 導頭經特別設計, 由柔軟及含有銀離子抗菌的醫學級矽膠製成, 能溫和地潔面,不傷皮膚。
LumiSpa 有效深層清潔,鼻側及下巴位置多數會較多污垢,所以我會特別注意,加上 LumiSpa 的旋轉震動頻率十分特別,感覺就好似一路洗面,一路幫我做緊面部運動。只要2分鐘,過程好舒服,用後肌膚變得好乾淨,用完後感覺到肌膚更光滑同有活力呢!
矽膠導頭另一個好處就是更容易清潔,因為矽膠比起毛刷更容易保持乾爽,減少細菌滋生嘅機會,洗完面將矽膠導頭沖一沖水就可以,非常方便。
LumiSpa 不但能徹底潔淨肌膚並去除角質,更同時進行按摩,真正做到一機雙效,所以洗面後皮膚睇上來更光滑,最厲害係洗面後見到鼻上的黑頭少左好多,證明真係做到深層清潔毛孔。
如果未遇到最好不如唔好開始,試過呢部ageLOC® LumiSpa ,我就知我第一次的開始係非常正確的,毛孔清潔得夠乾淨,之後就算搽任何護膚品都會更有功效,就算素顏都見到皮膚變得越來越明亮呢。^^
大家如對ageLOC® LumiSpa 有興趣,可瀏覽以下網址查詢及選購。
https://www.nuskin.com/content/nuskin/zh_HK/products/nu_skin/ageLOC_product/ageLOC_LumiSpa1.html
 www.facebook.com/1437ritaandhim
感謝 NU Skin 提供產品體驗,歡迎大家給予意見,如有任何邀稿或產品試用,請電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk,我的其他15個BLOG分享包括: InstagramBlogspotBeautyExchangeOh爸媽、24partent專家博客Weshareshe.comtheZtyleELLE.comstyle-tips U BlogiTrialEsdlife靚太clubQOOZAMybb.com,  ClassesWePlay星級bloggerMamibuy駐站部落客OpenRice(級別5)

沒有留言:

張貼留言