2016年10月7日 星期五

維港海景+親民價錢+食物有質素=姆明主題餐廳MoominCafe

 前陣子開左好多間主題餐廳, 我同身邊女朋友經常為左呃LIKE去食野之餘, 最主要當然係瘋狂影相, 影完相始終食物都要落肚, 講真好多主題餐廳食物都係屬於一般, 但今次去呢間姆明餐廳, 估唔到百幾蚊一個SET DINNER 食物質素出奇好味, 全晚仲有好多大大隻公仔比你任影相, 最正係有大大個維港靚景, 百幾蚊食呢個景我覺得己經值回門票價了。
我稱佢為姆明餐廳,嘻~其實餐廳叫Moomin Cafe位於尖沙咀海港城LCX個邊,去到餐廳門口己經見到大大隻姆明公仔係度等緊我,餐牌見到DINNER SET由$158至最貴都係二百幾蚊,對於係呢個商場食飯黎講,呢個價錢己經算好優惠了。

再行入少少見到甜品櫃D甜品好精緻,好可愛((見到咁靚既甜品, 心心眼即時出現^^)) 我地己經一早訂左位,所以急不及待快快入座,順帶一提,如果想好似我咁坐WINDOW SEAT,一定要早一星期前訂枱先有機會坐到。
 DINNER SET除左有主菜仲有餐包、餐湯等選擇,另加錢可以有小食及飲其他特色飲品。
餐湯牛奶湯註明係廚師推介,果然入口好滑好香濃,奶味唔會好溜但好香,配埋即焗面包好好味,沙律我就覺得比較求其左少少,醬汁唔夠多,但當健康D食下菜都OK既。
 叫左2杯特色飲品((鮮奶綠茶)),一杯熱一杯凍,可以揀自己鐘意既公仔。
 我最鐘意史力奇,好可愛啊 ^^ 講返杯飲品唔係只係得個樣,原來非常有質素,綠茶味同鮮奶調配得剛剛好,飲落口好滑又唔太甜,必飲推介啊!!
 主菜來了,叫左一份魚,SORRY唔記得係咩魚,但肉質鮮嫩,點埋獨有醬汁,配埋天使面一齊食,好味又夠飽肚。
 另一份主角係豬扒,呢個就一般左D,肉質"鞋"左少少,我覺得魚比較好味。另外我地仲加錢叫左個雞亦同焗薯,味道十分濃郁,好香好好味,值得一試。
食呢餐飯我真係影左無限咁多張相,食足3小時完全無人趕客,仲要望住呢個咁靚既維港景,食一餐有質素又唔貴的晚餐,真心覺得今餐好優惠。
哈~貼心的朋友為左補祝我生日原來偷偷ORDER左個甜品,送上生日甜品時整間餐廳會播生日,全場待應同客人一齊唱生日歌,個刻感覺雖然有少少怕醜,但真係覺得好窩心同埋真心覺得超級驚喜~哈 !! 講返呢個窩夫啦,新鮮做起才上枱,外脆內軟,配埋雪糕一齊食,都唔會太甜,真係好好味~好滿足呢!!
整晚待應都會將不同的大大隻公仔輪流比每枱客人影相,如果你特別想要邊隻公仔都可以同待應講,佢地都會安排比你,所以不得不讚呢度除左食物、環境仲要連服務都好好,真心比個LIKE你地啊!!! ^^
www.facebook.com/1437ritaandhim

歡迎邀稿或其他產品試用,電郵聯絡: ppqq1437@yahoo.com.hk 
其他BLOG分享包括: 

沒有留言:

張貼留言