2015年10月11日 星期日

SHISEIDO 提升眼部肌膚免疫力精華ULTIMUNE EYE PowerInfusing Eye Concentrate

上年SHISEIDO出左ULTIMUNE Power Infusing Concentrate免疫力肌底精華, 用過一枝後簡直完全愛上, 因為我每年轉天氣皮膚一定會敏感泛紅, 用左佢我真係一整年都再無試過敏感, 所以3個月內用完一枝後即刻再去補貨買多二枝, 之後FOLLOW SHISEIDO FACEBOOK知道佢地係9月會推出全球 首枝提升眼部肌膚免疫力精華ULTIMUNE EYE PowerInfusing Eye Concentrate, 簡直令我十分期待, 現在我仲可以率先試用, 忍唔住即晚就用, 感受下眼部精華係咪同面部精華一樣咁正先 ^^

用之前當然都做下功課, 呢枝眼部肌膚免疫力精華ULTIMUNE EYE PowerInfusing Eye Concentrate可以重新激發肌膚潛能,為容易受損的眼周肌膚增強肌底潛在力,肌膚迅即重煥柔滑潤澤,為眼部肌膚注入源源水潤,其實眼部同身體一樣, 免疫力好皮膚自然好, 呢枝肌底精華原意就係要重新激發免疫潛能, 咁隻眼自然靚啦

我以前仲係十幾廿歲時只係著重面部護膚, 我以前真係夠擔一枝LOTION搽晒全面就算數, 但去到廿歲尾, 眼部問題開始浮現, 除左黑眼圈, 眼袋位置仲有D好勁既眼紋, 但太遲開始保養現在先覺得非常後悔. >.<
ULTIMUNE  EYE  PowerInfusing Eye Concentrate同面部精華外表其實好相似, 都係全紅色樽身, 泵咀設計方面使用


每日早晚係潔膚及健膚之後使用, 按壓瓶泵 1次分量就己經好足夠, 精華吱出黎係淡白色, 水感好重但一D都唔粒. 好容易推開, 無香味一D都唔刺激.
全新 SHISEIDO ULTIMUNE EYE Power Infusing EyeConcentrate 仲加入左獨家成分免疫補濕精華,佢有助堵截乾燥造成的惡性循環,精華配方更採用釋放水分技術,於塗抹時以指尖的壓力令水珠釋放,倍增水潤質感。塗抹時感覺水凝滋潤, 所以我想令到精華更加吸收, 會係搽精華時用打圈手制, 加以按摩眼部, 指尖既壓力會令水珠釋放,從而倍增水潤質感。


眼部精華有效令到眼周肌膚更加健康,咁之後再搽任何眼部護膚品都更容易滲透,有效提升眼霜既修護功效。而且持續使用SHISEIDO ULTIMUNE EYE Power Infusing Eye Concentrate 能撫平眼周幼紋,更添明亮彈性,令整體膚色更均勻亮澤。其實搽完即時己經見到效果, 眼紋位置明顯減淡好左.


使用SHISEIDO ULTIMUNE EYE Power Infusing Eye Concentrate 4星期 86%感覺肌膚免疫力有所提升, 98%有效防止乾燥


其實眼周肌膚只有約 0.6mm,即面部其他部位既 1/3厚度,而且汗腺和皮脂腺較少,容易乾燥,眼周肌膚比面部其他部位的抵抗力相對較低,, 眼周肌膚同面頰肌膚比較原來脆弱 3, 所以如果當眼部肌膚免疫力下降,就會令隻眼變得更乾燥, 黑眼圈, 眼袋, 眼紋既問題就會好快出現, 所以要先處理好免疫力既問題, 肌膚就會自然好, 所以SHISEIDO ULTIMUNE 面部同眼部肌底精華, 我真心愛上了, 皮膚好, 只要簡單化個妝就可以隨時見得人啦 ^^

SHISEIDO ULTIMUNE EYE Power Infusing Eye Concentrate
HK$550 / 15ml
專門店及專櫃現已有售




大家有任何意見或想與我聯絡, 歡迎Email: ppqq1437@yahoo.com.hk
WELCOME TO LIKE AND FOLLOW MY FB FANS PAGE ^^
http://1437rita.blogspot.hk/
blogs.elle.com.hk/1437rita


沒有留言:

張貼留言